Hos Regnskabshelten har vi Danløn med på listen over danske lønsystemer, vi anbefaler til vores kunder, fordi det nemt at bruge, billigt og sikkert.
Når du bruger Danløn, forbinder du blot systemet med dine andre systemer, som fx dit regnskabsprogram. Herved undgår du at skulle taste de samme ting ind flere steder – det sparer dig masser af værdifuld tid og risikoen for ærgerlige, og nogle gange bekostelige, tastefejl mindskes.
Danløn passer derfor perfekt ind til vores mission om at hjælpe vores kunder til moderne og tidsbesparende regnskabsløsninger.
Regnskabshelten – Traditionelt revisionsfirma, bare prisvenligt, digitalt og nytænkende!
Med Danløn får du:
- Mulighed for at logge på systemet fra en hvilken som helst pc eller tablet
- Gratis app til dig og dine medarbejdere
- Fuld integration med andre økonomisystemer
- Automatisk indberetning af fx skat, ferie og feriefridage
- Mulighed for at opdele løntyper for bedre overblik
- Nem adgang til bilag og andre relevante dokumenter
Med Danløns app gør dine medarbejdere en stor del af arbejdet for dig. Her kan der tastes udlæg, kørsel, fradrag og sygdom ind, og herefter lander oplysningerne direkte i lønsystemet, hvor du blot skal godkende dem.
Vil du vide mere om lønsystemer og digitalisering?
Hos Regnskabshelten hjælper vi dig gerne med at finde det lønsystem, der passer bedst til din virksomhed og dit behov. Vi kan også hjælpe dig med en fuldstændig digitalisering af dine systemer. Skal vi gennemgå dit system – og se hvor du kan spare tid og penge? Så kan vi nemt afholde et uforpligtende møde.
Skal det være supernemt kan du også overveje vores store bogføings- og digitaliseringspakke, så bliver det ikke nemmere.