quickorder-et-moderne-kassesystem-til-madbranchen

Leder du efter et kassesystem, der er skræddersyet og udviklet specifikt til restaurationer, caféer og take-away-steder? Og som samler alle dine administrative systemer ét sted? Så er Quickorder løsningen for dig.
Du kan endda bruge kassesystemet Quickorder til at lave vagtplaner med.

Regnskabshelten er et traditionelt revisionsfirma, og vi bryster os af at være både prisvenlige, digitale og nytænkende. Det betyder, at vi kan hjælpe dig både med digitalisering og automatisering af din administration, din forretning og dit regnskab.

Fordele ved Quickorder

Da Quickorder er designet direkte til restaurationsbranchen, ligger alle funktioner i systemet, du som ejer af en restauration eller café bruger hver dag. Fra de administrative kontoropgaver til printet, der ender i køkkenet, og videre til booking og kvittering. Du finder det hele samlet ét sted, i Quickorder.

Helt kort bliver din og dine medarbejderes hverdag meget nemmere, fordi systemet giver lynhurtigt overblik. Samtidigt sørger systemet for, at mange af de lidt tunge arbejdsgange udskiftes med et automatiseret flow med fuld integration med f.eks. dit regnskabssystem.

Nedenfor har vi lavet en oversigt over nogle af de features, der gør, at vi hos Regnskabshelten anbefaler vores kunder i restaurationsbranchen at integrere Qickorder, når deres forretning skal digitaliseres.

  • Håndter ordrer og betalinger med få klik
  • Håndter nemt print i køkken og bar
  • Overfør dagens salgstal til dit økonomisystem automatisk
  • Sæt din bordplan ind i Quickorder – for lynhurtigt overblik for dine medarbejdere
  • Selvbetjeningsløsninger som digitalt menukort
  • Scan-bestil-betal-løsninger gennem QR-kode
  • Hybridbestilling
  • Loyalitetsmålinger – rabatter og gavekort
  • Brug data proaktivt til øget vækst

Fordi tid er penge

Vi tror på, at du ikke blev selvstændig for at rode med bogføring og regnskab. Du blev selvstændig, fordi du brænder for det, du gør!Hos Regnskabshelten ved vi, at tid er penge for dig, der driver en selvstændig virksomhed – og vores skarpe team af bogholdere, revisorer og digitaliseringseksperter står altid på spring for at finde præcis de løsninger, der giver dig:

  • Mere tid til at drive din forretning
  • Nemmere forretningsgange
  • Mindre administration
  • Lavere udgifter
  • Synlige resultater på bundlinjen
  • Mulighed for mest mulig vækst

Vil du slippe helt for regnskabet?

Som du allerede har set, kan et moderne kassesystem sætte turbo på din forretning og frigive store mængder tid, som du kan bruge på at udvikle din forretning og glæde alle dine skønne kunder.

Aldrig mere bogføring – mere tid til de ting, der betyder noget!

Fordi vi netop ved, at tid ofte er en mangelvare, kan vi hos Regnskabshelten udover at hjælpe med digitalisering og automatisering også tilbyde at overtage al bogføring for dig. Vi laver dit regnskab, indberetter moms osv., og vi har bogføringspakker til ethvert behov uanset din virksomheds størrelse. Hos betaler du kun for det, du har brug for.

Artiklens indhold

Scroll to Top

Har du brug for hjælp eller rådgivning?

Vi kontakter dig indenfor 24 timer.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.